بي وفايي کن وفايت مي کنند

چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم

هدف من خدمت به اسلام دین خدا محمد است

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم خوش آمد میگویم ... ایجاد من این وبلاک خدمت به همه مسلمانان جهان است امیدوارم هرچیزی درموارد استفاده شماقراربگیره تشکرسخی نظری برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


چتري برايـــــم بگير
حتــــي خيالے . . .
خيس دلتنگـــے شده امــ !
.
.
.
بعضي دردها و چيزها
چــــــــــــــــــــــــقدر ديدن و شنيدنش تحمل ميخواد….
خالي ام از حرف….
پرم از دلتنگي!!
.
.
.
من از اين همه سلامِ ضبط شده خسته ام جانم!
دلم حرفي نو ميخواهد .. حرفي ناب
ساده هم اگر باشد عيبي ندارد..
مثلا بگو دلم برايت تنگ شده
همين!
.
.
.
رفــــــت!
پر کشيــــــــد!
روحــــــــــش طاقــــــت ايـــــــن دنيـــــــــا را نـــداشتـــــ!
دنــــــيا برايــــــش قفــس بود….
قفســــــــــي تنـــــگ..!!
ســـــردش استــــ !!!
امشــــــب مهمــــــــــان خــــــــــــاک ســــرد اســــت!!!
پــــــــرواز کرد!!
خوشــــا بهــــ حــــالشــــــ….
اما مـــــن چــــه کنمـــــــ بــــا ايـــــن همهــ دلـــــتنگـــــــــــي؟؟
.

 

 

منکه از کوي تو بيرون نرود پاي خيالم…
نکند فرق بحالم! چه براني.. چه بخواني..
چه به اوجم برساني.. چه به خاکم بکشاني..
نه من آنم که برنجم!!! نه تو آني که براني!!!
.
.
.
نگاهت کافيست تا در هواي آمدنت بميرم…
تو هميشه دعوتي راس ساعت دلتنگي…
.
.
.
عشق ؛ به زخم که برسد ، سکوت مي شود
زخم که عميق شود ، بيداريِ دل ، درد دارد !
من
در اين بغض هاي هر لحظه
در اين دلتنگي هاي مدام
در اين آشفتگي هاي دقايقم
دارم
سکوت
مي شوم
با من از عشق چيزي بگو
پيش تر از آنکه زخم هايم عميق شود…!
.
.
.
پشت آن پنجره ي رو به افق ، پشت دروازه ي ترديد و خيال
لا به لاي تن عرياني بيد ، من در انديشه ي آنم که تو را
وقت دلتنگي خود دارم و بس
.
 
 نويسنده: علي ? تاريخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,? موضوع: ?  نظر بدهيد 

عاشقانه سراي علي (خيانت ها)
 
ترســو بودي ،
جاده خيانت را برايت تنگ و تاريک و ترسناک کرده ام
امـــا . . .
چه شجـــاع شده اي . . .
.
.
.
?? ميدهم ، شايد هم ?? . . !
خيانت را در لباس عشق بازي کردن هنر ميخواهد ،
که تو باهنري . . !
.
.
.
هى لعنتى!
بيا باهم بازى کنيم:
تو پاکت هاي خالي سيگارم را بشمار،
من هم،
“شماره غريبه هاى توى گوشى أت را”
.
.
.
کاش ماه ،
هميشه پشت ابر بماند
نمي خواهم بدانم ،
شب مهتاب ،
بي من چه مي کني . . .
.
.
.
دنيا رو مي بيني ؟
حرف حرف مياره ، پول پول مياره ، خواب خواب مياره
ولي محبت خيانت مياره !

 

 

خيانت واژه ي تلخي ست ، حقيقتي زهرآگين…
فرود دشنه، پي در پي ، بر پيکره ي دوستت دارمها…
هرگز تبرئه اي نيست…
آنکه را که چنين به کشتن قلب آهنگين عشق برخاست و دلي را که پژمرد …
.
.
.
براي خيانت ، هزار راه هست
اما هيچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثيف نيست !
.
.
.
ترکت ميکنم ، تا هر سه راحت شويم …
من ، تو و رقيبم
من از قيد تو ، او از قيد من و تو از قيد خيانت …
.
.
.
بي وفايي کن وفايت مي کنند
با وفا باشي خيانت مي کنند
مهرباني گرچه آيينه ي خوشيست
مهربان باشي رهايت مي کنند
.
.
.
اي نارفيق.. به کدامين گناه ناکرده.. تازيانه مي زني بر اعتمادم ؟
زير پايم را زود خالي کردي…
سلام پر مهرت را باور کنم ، يا پاشيدن زهر خيانتت را ؟
.

 

 

من ،
با کناري ات
کنار نمي آيم !
کنار مي روم ……
.
.
.
همه گفتن:عشقت داره بهت خيانت مي کنه!
گفتم:مي دونم!
گفتن:اين يعني دوستت ندارهاااا!
گفتم: مي دونم!
گفتن:احمق يه روز ميذاره ميره تنها ميشي !
… گفتم:مي دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمي کني..؟!
گفتم:اين تنها چيزيه که نمي دونم
.
.
.
از درد دوست نداشتن هايت گفتم
خيانت را تجويز کردند
گويا اين آسان ترين راه عاشقي است . . .
.
.
.
بودم!
ديــــــــــــدم با ديگري شـــادتري
.
رفتــــــــــم
.
اس ام اس هاي جديـــــــدتر در ادامه مطلب


.
.
آنان که بودنت را قدر نمي دانند
رفتنت را “نامردي” ميخوانند . . .
.
.
.
اينجا زمين است ، زمين گرد است !
تويي که مرا دور زدي ….. فردا به خودم خواهي رسيد !!!!
حال و روزت ديدنيست….
.
.
.
هر روز اين عشق يکطرفه را طي ميکنم
يکبار هم تو گامي بدين سو بردار
نترس
جريمه اش با من !
.
.
.
“دوستت دارم” را براي هر دويمان فرستادي
هم من ، هم او
خيانت ميکردي يا عدالت ؟
.
.
.
اون لحظه که گفتي : يکي بهتر از تورو پيدا کردم
ياد اون روزايي افتادم که به ??? تا بهتر از تو گفتم من بهترينو دارم . . .
.
.
.
باران هميشه مي بارد، اما مردم ستاره را بيشتر دوست دارند.
نامرديست آن همه اشک را به يک چشمک فروختن . . .
.
.
.
يک تلنگر هم کافي بود براي اينکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت . .
 
 نويسنده: علي ? تاريخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,? موضوع: ?  نظر بدهيد 

سلامتي 3
 
سلامتي رفقايي که دعا دارند ادعا ندارند.
نيايش دارند نمايش ندارند.
حيا دارند ريا ندارند.
رسم دارند اسم ندارند.

 

به سلامتي ااون مخاطب خاصي که ارزششو داره يه عمر تنها باشي ولي نذاري کسي جاشو بگيره

 

به سلامتي خودم چون هرموقع گفت از دستم ناراحتي زدم زير گريه گفتم نه طوري نيس ولي اون چي هر موقع گفتم از دستم ناراحتي گفت اره خدا ادمو بکشه ولي اين دردو نصيبش نکنه هرکي هم درده لايک کنه

 

به سلامتيه دنيا که با تمومه نامرديش بهمون ياد داد به هيچکي اعتماد نکنيم

 

به سلامتيه خودمون که هيچ وقت جزو برترين کاربرا نميشيم بزن ل. اي. ک. رو

 

سلامتي رفقايي که؛ دعا دارند،
ادعا ندارند.
نيايش دارند،
نمايش ندارند.
حيا دارند،
ريا ندارند.
رسم دارند،
اسم ندارند.
"سلامتي خودت"

 

به سلامتي مامان بزرگا وبابابزرگا که خونشون پاتوق اخر هفته ما وبچه هاي فاميل بود....

 

به سلامتي آسانسور که فقط يه GF داره,!

 

سلامتي اون دوستايي که بخاطر حال پسر بغض داشتن
اما پسر خنديدتا جشن خراب نشه...
سلامتي اون خنده ي زوري...

 

سلامتي اون همه خاطره ها و شيطنت هاو ديووونه بازي هاي زير بارون
قرار گذاشتن ها خيس شدن ها از سرما به خود لرزيدن ها...

 

سلامتي پسري که اندازه يه نگاه هم به عشقش خيانت نکرد...

 

 

سلامتي اون دختر بچه اي که قدش به شيشه پرادو نرسيد، لاستيکشو پاک کرد.

 

به سلامتي پدر که باز هم اندازه ي مادر بچه هاشو دوست داره ولي هيچ وقت نشون نميده اين لايکو به افتخار پدر بزن به سلامتي همه پدر هاي عزيز وزحمت کش

 

به سلامتي خداوندي که ما اينقدر گناه ميکنيم و فراموشش کرديم ولي اون از رحمت من نا اميد نباشيد و توبه کنيد.

 

سلامتي دختراي با حجاب!
هستن دخترايي که نگران پاک شدن آرايششون نيستن، چون آرايش ندارن
و صورتشون بي آرايش زيباست
و با روسرشون گنبد امام زاده درست نميکنن

 

 
 
 نويسنده: علي ? تاريخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,? موضوع: ?  نظر بدهيد 

به سلامتي 2
 
پسر دستشو گذاشت روشونه پدرش ازش پرسيد تو قويتري يا من،? پسر گفت :من، پدر بادلي گرفته دستشو از شونه پسرش برداشت دورتر رفت وباز پرسيد :تو قويتري يامن? او گفت :تو، گفت چرانظرت عوض شد اوجواب داد وقتي دستت روشونه ام بودفکر ميکردم دنيا پشتمه...
بسلامتي همه پدرا

 

به سلامتي اونايي که هم دل دارن هم معرفت اما کسي رو ندارن...
به سلامتي اونايي که تک پرن و با هر آشغالي نمي پرن...
 به سلامتي تلخي روزگار که خيلي چيزا رو ميشه خواست اما نميشه داشت.....

 

**دوستت دارم مادر**
يک مادر مي تواند ?? فرزندش را نگهداري کند اما ?? فرزندش نمي توانند يک مادر را نگه دارند و اين انصاف نيست
*به سلامتي همه مادراي دنيا*

 

به سلامتي اوني که تا آخر عمر از قلبت بيرون نميره ولي مجبوري از زندگيت بندازيش بيرون!

 

تاحالا دقت کردين وقتي داري تقلب ميکني دستت ميلرزه?فک ميکني داري دزدي ميکني. به سلامتي همه اساتيدکه با ديدن تقلب فقط مارو نصيحت ميکنن صفر توکارشون نيست

 

 

سيگاريم کرد با رفتنش کسي که به قليون کشيدنم گير ميداد.

خوشمزه ترين ميوه اي که خوردم, ميوه اي بود که مامانم واسم پوست ميکندوميگفت بيا بخور... والللللللا. به سلامتي همه مامانا

 

يي وقتايي هست که بايد لم بدي يه گوشه و فقط جريان زندگيتو مرور کني بعدشم بگي به سلامتي خودم که اينقدر تحمل داشتم! *

 

کاش اينهمه که به تلفن همراه و لپ تاب و... اهميت ميدهيم به خوانواده هامون اهميت بديم...
به سلامتي هر چي پدر مادر خواهر و برادر تو دنيا...!

 

به سلامتي هرکي که دلش واسه يه بي معرفت تنگ شده....!

 

به سلامتي کسي که باما راه نيومد اما واسه بقيه دويد...

 

سلام روزگار...
چه ميکني با نامردي مردمان..
من هم..
اگر بگذارند...
دارم خرده هاي دلم را...
چسب ميزنم...
راستي اين دل...
دل مي شود....
 به سلامتي رفقاي نامرد...

 

 

به سلامتيه britney spears که توي اکثره آهنگاش به خودش فحش ميده...

 

سلامتي خودت که ساکن طبقه آخر برج معرفتي ولي با طبقه همکفي ها ميپري

 
 


نظرات شما عزیزان:

مينا
ساعت21:20---18 آذر 1392
ميدوني بن بست زندگي كجاست؟
جايي كه نه حق خواستن داري نه توان فراموش كردن


مينا
ساعت21:18---18 آذر 1392
ايرادي ندارد در اين شبها كه من تو را اه ميكشم تو در اغوش ديگري نفس عميق بكش تا ديوانه ترش كني

مينا
ساعت21:17---18 آذر 1392
ايرادي ندارد در اين شبها كه من تو را اه ميكشم تو در اغوش ديگري نفس عميق بكش تا ديوانه ترش كني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:47 ] [ سخی دادنظری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه